|
|
|
|
Sacred 3: Plotki przedpremierowe
|
|
Informacje przedpremierowe zostały napisane według lat ich ujawniania oraz w takiej samej kolejności, w jakiej się pojawiały.
2010-2011
- Sacred 3 został zapowiedziany na trzy platformy: PC Windows, Xbox 360 i PlayStation 3.
- Prace nad grą rozpoczęto w 2009 roku.
- Gra ma ukazać się na przełomie 2011 i 2012 roku.
- Podobnie jak w poprzednich częściach Sacred w grze pojawią się Easter Eggi.
- Gra jest tworzona przez niemieckie studio Keen Games z siedzibą we Frankfurcie.
- W Sacred 3 nie pojawi się Energia T znana z Sacred 2.
- Wstępna fabuła miała opowiadać o zniszczonej Ankarii, gdzie bohaterowie toczą wojnę o przetrwanie.
Styczeń – sierpień 2012
- Zapowiedziano, że Sacred Citadel jest prequelem (prologiem) Sacred 3, którego akcja będzie się działa 1000 lat po wydarzeniach z Sacred 1 i 100 lat po Sacred Citadel.
- Sacred 3 został ogłoszony action RPG, a nie jako hack'n'slash / computer RPG, którymi były S1 i S2.
- Bohaterowie Sacred 3 mocno różnią się od siebie w kwestiach kultury.
- Jedną z postaci jest Safiri, wojownik walczący w zwarciu i korzystający z mocy słońca, aby wspomóc swoich kompanów.
- Kolejna postać to Ankaryjczyk, będący wojownikiem partyzantki, wykorzystujący różne taktyki do walki.
- Jednymi z wrogów w Sacred 3 są [zabawni] zielonoskórzy, głodni przemocy i w zbrojach z połączonych ze sobą śmieci.
- Gra jest robiona z myślą o PlayStation 3, które jest główną platformą.
- Gra jest bardziej nastawiona na zręcznościówkę niż na automatykę, w wyniku czego gracz jest zobowiązany do większej ilości „kliknięć”/ruchów.
- Kamera w grze została zrobiona w tradycyjnym rzucie izometrycznym, znanym z Sacred 1.
- Poprawiono fizykę gry, dzięki czemu wrogowie m.in. zaczynają latać, gdy zostaną uderzeni lub są odrzucani podczas silnego ciosu.
- W grze zwiększono nacisk na kooperację, w wyniku czego bohaterowie grający ze sobą mogą współpracować podczas ataków.
- W Sacred 3 kooperacja ma miejsce na każdym kroku. Nawet jeśli nie ma w danej chwili innych graczy internetowych, postaci towarzyszy trio sojuszników AI.
- Gra nie wymaga stałego podłączenia do internetu, aby móc grać.
- Każdy gracz, jak i sojusznik może zrobić postać z zestawem umiejętności aktywnych i pasywnych. Jednak jedna postać jest zbyt słaba, aby wygrać w pojedynkę z dużymi grupami przeciwników.
- Sacred 3 dzięki kooperacji pozwala nawet na czteroosobowe combosy.
- Fabuła gry kręci się wokół Serca Ankarii, które władca Imperium Ashen Lord Zane chce przekazać demonom na mocy paktu, w wyniku którego otworzono wrota do podziemi. Jednakże poczynania imperium zgromadziło bohaterów, którzy są w stanie stawić opór.
- W Sacred 3 pojawiają się lokacje znane z Sacred 1, m.in. Zamek Braverock.
Wrzesień 2012 – 2013
- Brak otwartego świata jak w Sacred 1 i Sacred 2.
- Projekt poziomów i typów wrogów jest dostosowany do różnych stylów gry kooperacyjnej.
- W grze skoncentrowano się na scenariuszowym projekcie wielu ścieżek.
- Misje można ukończyć na wiele różnych sposobów, w zależności od możliwości i umiejętności scenariuszowych.
- Umiejętności scenariuszowe dobiera się dla każdego scenariusza i można utworzyć różne ścieżki.
- Różne drogi prowadzą do różnych pułapek/wrogów/bossów/itemów/innych rzeczy.
- W grzej pojawiają się środowiskowe pułapki, które mogą być użyte przeciwko graczowi lub na jego korzyść.
- Znane są dotychczas dwie postacie: Wojownik Safiri/Berserker – ciemnoskóry z plemienia piratów, wykorzystujący moc Słońca i lubiący rozwalać rzeczy; Ancarian Lancer, używający lancy oraz zaklęć ziemi; reszta postaci na razie nie jest znana.
- Możliwość personalizacji postaci (zmiany fryzury i jej koloru) na początku rozgrywki.
- Gracze mogą wybrać [tylko] 2 CA dla ich postaci przed wejściem na misję i nie może ich zmienić podczas walki.
- Gracze mogą wybrać 3 pasywne profity w celu dostosowany swojej własnej kultury klasy.
- Specjalne umiejętności są specjalne dla danego poziomu i mogą być przydatne przy wypełnieniu danego zadania (np. otwarcia tunelu).
- Istnieją również umiejętności scenariuszowe, niezbędne do wykonania określonych zadań.
- Gra jest izometryczna, ale są trzy poziomy powiększenia. Podczas szczególnych momentów pojawia się kamera boczna.
- Sterowanie jest za pomocą myszy i klawiatury.
- Data wydania gry została przesunięta na 2013 rok.
- Grupy przeciwników mogą mieć pewien porządek bitewny, który nie zawsze może zostać przerwany.
- W pierwotnej wersji Sacred 3 Szaman może wzmocnić inne potwory poprzez zwiększenie wartości ich obrony/odporności. Takie wzmocnienie ma miejsce w momencie śmierci Szamana, więc jeśli planuje się go zabić w pierwszej kolejności, trzeba go oddzielić od grupy potworów, będących jego ochroną.
- Umiejętności bojowe mogą być używane głównie do ataku, ale również jako "narzędzia" używane do rzucania przeciwników w przepaść, ogłuszania ich, atakowania sojuszników z grupy itp.
- Czasami wrogowie są zamrażani/paraliżowani przed śmiercią, co pozwala na zadanie ostatecznego ciosu (np. skok na nich i zakończenie ich żywota).
- Niektóre typy dużych wrogów pozwalają dokonać ostatecznej kombinacji ciosów: gdy jeden z graczy rzuca przeciwnikiem, inny zadaje śmiertelny cios.
- To samo zadanie można wykonać na różne sposoby, w zależności od decyzji i wybranych umiejętności dla danego scenariusza (każdy gracz wybiera je indywidualnie).
- Różne sposoby przejścia scenariusza doprowadzą gracza do różnych potworów/bossów/pułapek itp.
- Na końcu każdego scenariusza, gracz dostaje nagrodę oraz pewną ilość punktów, w zależności od powodzenia zadania.
- Sacred 3 wbrew plotkom nie pojawi się na PlayStation Vita.
- W trybie gry wieloosobowej Sacred 3 każdy z graczy będzie miał inny ekran(?) i może odłączyć się od grupy w dowolnym momencie.
2014
- Premiera gry została zapowiedziana na 1 (świat) i 5 (USA) sierpnia 2014 roku.
- Sacred 3 posiada cechy klasycznego zręcznościowego hack'n'slasha, którego akcja koncentruje się wokół wieloosobowego trybu współpracy.
- Gra pozwala na grę w trybie offline (2 graczy) i online (4 graczy).
- W grze jest łącznie pięć postaci: Serafia, Ancarian, Khukuri i Safiri, a także wprowadza nową postać Malakhima.
- Sacred 3 w dniu premiery pojawiła się w tzw. First Edition, która zawierała klasę Malakhima, jak również dodatkowe Underworld Story DLC.
- Gra dostępna jest w polskiej wersji kinowej (z napisami) na PC i angielskiej na konsole.
- Do Sacred 3 nie przeniesiono innych postaci z Sacred 1 (poza Serafią), ponieważ gra zmieniła się w kilku aspektach. Po za tym chciano ukazać postacie, które nie są znane graczom i dzięki którym można opowiedzieć na nowo historię Ankarii.
- Gra jest nastawiona na akcję.
- Gra nie zostanie wydana na konsolę PlayStation 4.
- W grze pojawiły się tzw. Duchy Broni, które pomogą graczowi zdobywać kolejne poziomy, pozwolą na częstsze zadawanie obrażeń krytycznych, utrudnią ruchy przeciwnika, pomogą bohaterom odzyskiwać zdrowie, wzmocnią całą drużynę i itd.
- W grze będzie 11 Duchów Broni.
- Maksymalny poziom do zdobycia w grze to 50!
- W Sacred 3 jest do zdobycia 37 osiągnięć, dających łącznie 1000 pkt.
- W grze jest misja szkoleniowa dla każdej postaci, w której gracz będzie mógł opanować umiejętności swojego bohatera.
- W grze jest 15 rozdziałów głównych.
- Lokalizacje radykalnie różnią się od siebie.
- Mimo "kreskówkowej" grafiki w grze, główne postacie zostały dopracowane w najdrobniejszych szczegółach.
- W grze nie ma ekwipunku oraz uzbrojenia wypadającego z wrogów.
- Różnorodność wyposażenia [postaci] nie będzie tak duża, jak na przykład w Diablo, ale będzie wystarczająco duży wybór uzbrojenia.
- Podczas gry z przyjaciółmi, można odwiedzić miejsca o wyższym poziomie pomimo osobistego postępu. Oczywiście wrogowie będą walczyć głównie przeciwko graczowi o wyższym poziomie.
- Jest dostępnych kilka poziomów trudności.
- Gra ma pełne wsparcie dla kontrolerów konsolowych.
|
|
|
|
|
Czy wiesz, że maksymalna szybkość biegania postaci to 220, a na koniu 280?
|
|











|
|