Serwis Sacred Plus i Podziemia Sacred 2 Sacred 3 Citadel
Sacred 2

Logowanie
Login:
Hasło:
Zarejestruj się!
Zapomniałem hasła!

Sacred2: Wierzchowce


W tak wielkim świecie jak Ankaria gracz musi mieć możliwość szybkiego pokonywania dużych odległości.


W całej Ankarii można znaleźć handlarzy końmi. Oferują oni wiele odmian zwierząt, od zwykłych chabet aż po prawdziwe bojowe rumaki. Możesz wyposażyć rumaka bojowego w uprząż, siodło lub nawet kropieżec. Tym specjalnym wyposażeniem dla koni mogą być zwykłe przedmioty, które możesz znaleźć (mają one atrybuty, tak jak wszystkie przedmioty dla postaci) oraz przedmioty rzadkie i unikatowe.





Ponadto każda postać ma stylizowanego pod siebie, wyjątkowego wierzchowca. Ten wierzchowiec nie tylko pasuje do osobowości postaci, ale także uzupełnia różne elementy stylu gry postaci.


Może improwizować i uczyć się stylów walki, których postać nie może wykonywać siedząc w siodle. Takie wierzchowce można dopasowywać do swoich potrzeb. Niektóre z nich umożliwiają szybsze podróżowanie. Wszystkie wierzchowce dają bohaterowi dodatkowe (zwykle obronne) premie.


W czasie prowadzenia walki z konia można stosować różne taktyki. Wybór między jazdą konną a poruszaniem się na piechotę może zależeć od wielu czynników.




WIERZCHOWCE SPECJALNE

Specjalny wierzchowiec każdej postaci jest przeznaczony wyłącznie dla tego bohatera:



Serafia - Tygrys Szablozębny
Serafie wyglądają jak anioły, ale już ich wierzchowce nie mają w sobie nic anielskiego.

Wielkie kły tygrysów nie tylko wyglądają groźnie – są prawdziwie niebezpieczne.










Wysoka Elfka - Jaszczur wietrzny
Jaszczur wietrzny wydawałby się uroczy – gdyby nie blask oczu.

Jaszczur wietrzny nie budzi takiego respektu jak smok, ale jego moc jest nie mniej straszna.










Driada - Waran
Driady szanują przyrodę i od czasów Wielkiej Wojny szczerze nienawidzą Energii T.

Waran jest dla nich specjalnym wierzchowcem nie bez przyczyny, ponieważ te wielkie jaszczury doskonale pasują do preferowanych przez Driady broni dystansowych.










Strażnik Świątyni - Mobiculum
Wszystkie postaci prócz Strażnika Świątyni mają „biologiczne” wierzchowce specjalne.

Strażnik zaś używa nowoczesnego, zasilanego Energią T monokoła, maszyny równie okazałej, co niebezpiecznej. Strażnik Świątyni może korzystać ze swych sztuk walki nawet siedząc w Mobiculum.










Wojownik Cienia - Piekielny ogar
Piekielny ogar to doskonały towarzysz dla wojownika zawieszonego między życiem a śmiercią.

Przybycie piekielnego ogara z zaświatów natchnie przerażeniem serce każdego przeciwnika.










Inkwizytor - Pająk całunowy
Mroczne moce zesłały Inkwizytorowi wyjątkowego wierzchowca.

Zasiadając na wielkim, mrocznym pająku Inkwizytor rzuca potężne czary.










Smoczy Mag - Draconicon
Na pierwszy rzut oka to mistyczne stworzenie przypomina konia. Draconicon otrzymał swą legendarną siłę z krwi smoków, która płynie w żyłach tej hybrydowej istoty.

Tylko nieliczni odważyli się zbliżyć do dzikiego Draconicona. Jednakże gdy zostanie ujarzmiony i podda się woli swojego pana, jest jednym z najpotężniejszych wierzchowców w Ancarii.





Ciekawostki







Czy wiesz, że tylko na Pieczarkowym Pagórku możesz za życia stanąć przed swoim grobem?
Drogowskaz
Cenega

Cenega Sklep

Ascaron Fansite

Imperium Diablo

gry RPG, cRPG, recenzja, solucja


Insimilion

Insimilion

Fable

Wiedźmin 2

Dragon Age


HackSlashSite

Fabryka Snów



Valid HTML 4.0 Transitional

Copyright by www.sacred.pl team 2004-2017
All rights reserved.
Wykonano 2 zapytań do bazy podczas generowania strony.