Serwis Sacred Plus i Podziemia Sacred 2 Sacred 3 Citadel
Sacred Plus i Podziemia

Logowanie
Login:
Hasło:
Zarejestruj się!
Zapomniałem hasła!

Strategie


 Gladiator |  Wampirzyca |  Mag Bitewny |  Leśna elfka |  Mroczny elf |  Serafia |  Krasnolud |  Demonica


Serafia na split i fireballe

by: Buckcherry
Link do tematu na forum


1.Umiejętności:


Nie interesuje mnie kolejność, ale muszą to być następujące umiejętności :
a) Znajomość magii
b) Medytacja
c) Magia niebios
d) Walka na dwie bronie (wystarczy jeden punkt)
e) Tężyzna fizyczna
f) Zwinność
g) Blokowanie ciosów
h) Zbroja

To ma być. Koniec dyskusji.

2.Statystyki:


Każdy zdobyty punkt idzie w umysłową regenerację.

3. Przedmioty


- dobre części są z nowego zestawu Freyi, po pewnym czasie grania stwierdzam, że nie ma co się zabijać o cały zestaw.
- istotne są pierścienie Grimnira - dodają rozpołowienie, co jest istotną częścią tej serafii.
- najważniejsze jest posiadanie dwóch toporów regina oraz pierścieni do nich.
- oprócz tego - ja korzystam ze zbroi, która podnosi rozpołowienie - zbroja jest unikatowa, a na złocie (ok 90 poziomu) podnosi je o około 9%
- reszta w miarę dowolnie......

4. Czary i sztuki walki:


- Bojowy skok - jedna runa, po prostu pomocna w podróży.
- Światłość - jedna runa - mało zwłaszcza, że to podstawa buildu, ale liczy się tu ilość rzucanych czarów, a nie ich moc.
- Piorun - jedna runa - wstępnie do zwabiania potworów, potem zbędny.
- Wirujące ostrza - tutaj maxujemy, po zdobyciu innych run wszystko w ten czar.

5. Taktyka :


Build opiera się na fakcie, że rozpołowiony potwór traci połowę życia - czyli im większa szansa, że go rozpołowimy ..... dlatego nie moc ataków, ale ich ilość.
Drugi fakt wynikający z liczby ciosów - duuużo fireballi - zrobią za nas co trzeba.

- Czyli :
światłość - czas regeneracji poniżej 1 sekundy - im mniej tym lepiej, dlatego tylko jedna runa (staraj się utrzymać tę umiejętność jak najniżej)
Biegamy z wirującymi ostrzami (jeden cios), wbiegamy w grupę potworów - rozpołowienie około 15% wystarczy, rzucamy światłość (drugi cios), po chwili rzucamy następną światłość (trzeci cios) i tak dalej... tworzymy w ten sposób dużo ciosów przypadających na jednego potwora - skoro każdy cios ma szansę rozpołowienia 15% to jak masz ich 4 - daje to większą szansę niż gdyby był jeden. Następnie - te same ciosy mogą służyć do generowania fireballi - jak wiemy zsocketowany Regin ma szansę na kulę ognia..... (na niobie 35% za cios), a ponieważ zadajemy dużo ciosów przekłada się to na dużo kul ognia. To właśnie one oraz rozpołowienie niszczą naszych przeciwników.

6. W co inwestujemy ?


- Jak widać potwory w znacznej mierze giną od kul ognia - dlatego też obrażenia od ognia warto zwiększać
- Rozpołowienie - około 15%
- Wysysanie życia - około 30%
- Regeneracja czarów - około 500 na wyższych poziomach (od 140) i do końca wystarczy, ostrza już dawno regenerują się szybciej niż trwają, a światłość powinna już być poniżej sekundy (ja na 90 poziomie mam 0.8 sek.)
- Krytyczne uderzenie - 50% szansa wystarczy (tj. 100 pkt)

7. Ale jak mogę mieć w pełni zsocketowany Regin bez znajomości toporów ?


Matka natura pomyślała i o tym : masz dwie bronie.....
Z cyklu zrób to sam:
- Bierzemy dwa topory Regina, trzy pierścienie (różne) z tego zestawu oraz ... dwa pierścienie - mogą być kupione - warunkiem tych pierścieni jest posiadanie na nich warunku : " Minimalna ... >10 " (w kropki wstawcie pozostałe umiejętności - takie, które posiada serafi).
- Do jednego Regina w sloty 1 oraz 2 wkładamy dwa pierścienie regina oraz trzeci z pewnymi wymaganiami odnośnie umiejętności, które spełniacie oraz który jest wyższy niż 10. Po zsocketowaniu co się okazuje - minimalne wymaganie zmieniło się na wyższe - czyli ten trzeci pierścień.
- Do drugiego Regina wkładamy pierścień z wymaganiami (podobnie jak w przypadku pierwszym) oraz 3 pierścień Regina - przy czym pierścień Regina musi być wsadzony w inny slot niż dwa pierścienie w pierwszym toporze. Mamy jeszcze wolny slot w drugim toporze - dowolne, wstawcie co wam pasuje.
(1 pierścień w 1 slot pierwszego topora, 2 pierścień w 2 slot pierwszego topora, 3 pierścień w 3 slot drugiego topora)
- Jeżeli wstawicie pierścienie w różne sloty - uzyskacie ukryty bonus pomimo, że nie macie 3 pierścieni w jednym toporze.
- Mamy więc kule ognia.

Ich ilość zależy od liczby ciosów - a tych mamy pod dostatkiem.
Build był testowany - daje nieźle radę - moja najlepsza postać.
Powodzenia.

Ciekawostki







Czy wiesz, że aby tereny bagna Azzchabragh były dostępne musisz walczyć co najmniej pięć razy na arenie w Gloomoor?
Drogowskaz
Cenega

Cenega Sklep

Ascaron Fansite

Imperium Diablo

gry RPG, cRPG, recenzja, solucja


Insimilion

Insimilion

Fable

Wiedźmin 2

Dragon Age


HackSlashSite

Fabryka Snów



Valid HTML 4.0 Transitional

Copyright by www.sacred.pl team 2004-2017
All rights reserved.
Wykonano 3 zapytań do bazy podczas generowania strony.