Serwis Sacred Plus i Podziemia Sacred 2 Sacred 3 Citadel
Sacred Plus i Podziemia

Logowanie
Login:
Hasło:
Zarejestruj się!
Zapomniałem hasła!

Strategie


 Gladiator |  Wampirzyca |  Mag Bitewny |  Leśna elfka |  Mroczny elf |  Serafia |  Krasnolud |  Demonica


Elf na trującą mgłę i zdobywanie run.

by: Forest
Link do tematu na forum


Opisany w tej strategii Mroczny Elf jest świetny pod wzgledem zdobywania doświadczenia i w zdobywania run. Jest to dość skuteczna strategia ponieważ zabijamy nie jednostki a spore grupy mobów przez co dużo szybciej zdobywamy doświadczenie.

Skille


Rozpoczynamy od 2 podstawowych skillow jakimi sa Znajomość Broni i Koncentracja (jeżeli mamy dodatek Sacred Podziemia i zmieniliśmy plik settings, tak, by można było wybierać dwie pierwsze umiejętności, to wtedy zamiast koncentracji możemy wybrać coś innego)

1.Znajomość broni jest dosyć istotna dla naszego Elfa, ponieważ zwiększa zadawane obrażenia fizyczne i od trucizny (trująca mgla zadaje 2 rodzaje obrazeń: fizyczne i trucizny) nalezy ten skill rozwijać stopniowo o czym w dalszej części.

2.Koncentracja jest nam wcale niepotrzebna, ale na sam początek mozna dodac w nią pare punktów. Nasz Elf na początku walczy jedną bronią i koncentracja jest mu potrzebna do regeneracji specjalnych umiejętności.

3.Następnym skillem jaki należy użyc jest Znajomość Pulapek ponieważ skraca to czas regeneracji trującej mgły nalezy to rozwijac do maksimum.

4.Budowa Ciała jest to pierwszy z trzech skillów które wzmacniają naszego elfa - ten dodaje większą ilość punktów życia oraz przyspiesza ich czas regeneracji. Uważam ze na początku nalezy to rozwinąc według uznania: tzn nie przesadzic, wystarczy tylko tyle aby sie czuć pewnie grając na początkowych poziomach zanim będziemy mogli wybrać kolejnego skila.

5.Zbroja jest to drugi z trzech skillow wzmacniających - ten zwiększa odporności na różne obrażenia, należy go zwiększać w momencie kiedy obrazenia zadawane przez moby są dość wysokie tzn jesli jednym ciosem zabiera ci powyżej 25% twojego życia. Tak jak wyżej nie należy przesadzać z dodawaniem.

6.Kolejnym ważnym skillem jest Walka ostrzami. Skill ten jest nam potrzebny jedynie do Sztyletu Cordella i innych ciekawych unikatów jakie znajdziemy. Należy dodac jedynie tyle ile nam potrzeba, aby można bylo używać danego przedmiotu.

7.Blokowanie Ciosów najważniejszy z trzech skillów wzmacniających, bo zwiększa obronę: tzn. im wyższa obrona tym trudniej trafić naszą postać. Rozwijac na maxa.

8.Ostatnim skillem jaki możemy wybrać będzie Balistyka - skill ten przyśpiesza (podobnie jak znajomość pulapek)regenerację pułapek: dla nas trującej mgły. Należy rozwijac na maks.



Etapy rozwoju Dark Elfa



Zarodek Elfa:(poziom 1 - 15)

Nasz Dark Elf na początku prawie wcale nie przypomina elfa na pułapki, ponieważ sila pulapek jest tak slaba dlatego zostajemy na początku przy broniach, polecam szybki miecz elfów ponieważ zawiera modyfikator szansa na specjalne przedmioty. Należy wówczas pamiętać o prędkości ataku można ją zwiększyc kupując pierścienie w sklepach - najlepiej w Zamku Braverock gdzie mamy 2 sklepy obok siebie które sa ulokowane na straganie -jeden jest obok zadania które nalezy wypełnic i natychmiast potym mamy 2 otwieramy sklepy w poszukiwaniu interesujących przedmiotów jesli nie ma idziemy do 2 i tak na zmiane. Jest to dobry trik ponieważ przy przeglądaniu 2 sklepu automatycznie resetuą się przedmioty jakie były w pierwszym.
Przed każdym atakiem należy urzyc Adrenaliny i Testosterony ponieważ one znacząco przyspieszają i ułatwiają gre Testosteron zwiększa atak, a Adrenalina zwiększa obronę Nasz elf używa szerokiego uderzenia (max poziom 10), bo a) odrzuca przeciwników b) zadaje im obrażenia od trucizny, a w połączeniu z wysysaniem dostajemy za darmo energię.
zdobywamy doswiadczenie w:
Silver Creak - wiekszość zadań;
Porto Vallum - zadania;
na drodze do Mascarell;
droga do Zamku Crow's Rock;
droga do przeleczy Icecreek;


Nalezy równolegle rozwijać trującą mgłę

skille z tego etapu:
znajomość broni - 40% punktow mozliwych do rozdania
koncentracja - 10%
znajomość pułapek - 30%
tężyzna fizyczna - 5%
zbroja - 15%

Combat Arty:
testosteron 15 poziom max
adrenalina 15 poziom max
szerokie uderzenie 10 poziom max
trująca mgla ile sie da byle nie powyzej 22 poziomu


Elf Przeszkolak:(poziom 16 - 40)

Nasz Elf zaczyna używac trującej mgły. Staramy się o jak najmniejszą regeneracje dlatego dodajemy wszystko co sie da w znajomość pulapek. Ja wiem, że może byc trudne utrzymanie regeneracji ponizej 3 sekund, ale staramy się - jeśli zejdziemy poniżej 3 sek to dodajemy trującą mgłę zeby nie przekraczac tych 3 sekund jesli nie to dodajemy tylko w testosteron co znacząco zwiększy obrazenia od trucizny Rezygnujemy z koncentracji jednakże nasz elf dalej do trującej mgły pomaga sobie szerokim uderzeniem. Ten etap jest ważny bo musicie znaleźć jak najwięcej setów ktore dodają do znajomości pulapek, balistyki, trującej mgly, testosteronu, adrenaliny.
Gdzie najłatwiej zdobywać setowe przedmioty? Idziemy do Porto vallum nastepnie idziemy na polnoc w miejsce gdzie w ruinach jest lawa zabieramy jagody i odsuwamy się; pojawiają się nieumarli czekamy az zmienią się na status przywódcy (kreski na kółku) i ich usmiercamy. Z nich bardzo często wypadają sety i inne ciekawe przedmioty. Quest ten można było wypełniać wiele razy ale niestety teraz jak wyjdzie patch 2.24 do S: UW, nie będzie to juz możliwe. Natomiast innym miejscem gdzie można zdobywac setowe przedmioty jest Jaskinia Orków - znajduje się na prawo od Khorad Nur.
zdobywamy doswiadczenie w:
klasztorze serafii;
khorad nur;

skille z tego etapu:
znajomość broni - 10%
koncentracja - 0%
znajomość pułapek - 50%
budowa ciała - 10%
zbroja - 5%
walka ostrzami - ok 20 punktów z calej puli punktów
blokowanie Ciosów - 15%

Combat Arty:
testosteron 30 poziom max
adrenalina 30 poziom max
trująca mgla 70 poziomu

mając duze bonusy do CA takie ze nasz elf zabija przeciwników 1, 2 ciosami przestajemy dodawac wszystkie combat artsy aby zwiekszyc dmg z trującej mgły nie zwiekszamy jej tylko Testosteron to nie zwiększy czasu regeneracji.


Elf wymiatacz (poziom 41-100)

Elf posluguje sie tylko trującą mgłą nie ma potrzeby zwiększania poziomów CA, bo mamy rózne części róznych setów z bonusami w/w nasz elf jest nie do zabicia wypada nam mase run, sporo setów, które chowamy do skrzyni albo przenosimy na inne postaci.
Zdobywamy doswiadczenie w:
klasztor serafii;
Shaddar-Nur;
pustynia Shaddar-Nur;
jaskinia duchów;

skille z tego etapu:
znajomość broni - 10%
koncentracja - 0%
znajomość pułapek - 35%
tężyzna fizyczna - 6%
zbroja - 6%
walka ostrzami - 0%
blokowanie ciosów -8%
balistyka - 35%

CA bez zmian

Truciciel powszedni (poziom 101 - 200)

Zmieniamy sety na wysoko poziomowe, dodajemy do blokowania ciosów, zbroi, troszkę w teżyznę fizyczną - na okazję gry na niobie. Zwiekszamy ile się da znajomość pulapek i balistykę, wykuwamy amulety hurona lub ethan rysa które dodają wysoki modyfikator do doswiadczenia za wrogów.
Zdobywamy doswiadczenie w:
klasztor serafii;
jaskinia duchow;
jaskinia orkow;

Pozostale poziomy zostawiam dla własnej inwencji.

Pamiętajcie ten build jest robiony na zdobywanie run dlatego im mniej run dodasz tym częsciej będą Ci wypadać.

ps.nie uzywać Khraga zadnej częsci, jak juz to conajwyżej miecza i naramienników

pozdrawiam
Forest

Ciekawostki







Czy wiesz, że w Ancarii żyje 10 smoków, z czego jeden jest przyjazny i nawet zleca zadania?
Drogowskaz
Cenega

Cenega Sklep

Ascaron Fansite

Imperium Diablo

gry RPG, cRPG, recenzja, solucja


Insimilion

Insimilion

Fable

Wiedźmin 2

Dragon Age


HackSlashSite

Fabryka Snów



Valid HTML 4.0 Transitional

Copyright by www.sacred.pl team 2004-2017
All rights reserved.
Wykonano 3 zapytań do bazy podczas generowania strony.