Serwis Sacred Plus i Podziemia Sacred 2 Sacred 3 Citadel
Sacred Plus i Podziemia

Logowanie
Login:
Hasło:
Zarejestruj się!
Zapomniałem hasła!

Strategie


 Gladiator |  Wampirzyca |  Mag Bitewny |  Leśna elfka |  Mroczny elf |  Serafia |  Krasnolud |  Demonica


Mroczny Elf (PvP/PvE)

by: Acalata
Link do tematu na forum


Przedstawiony poniżej poradnik jest zlepkiem wielu napisanych przeze mnie strategi o Dark Elfie no i trochę nowości też jest.

Generalnie DE możemy podzielić na:

1) Trapperów - specjalizujących się w pułapkach, które zadają niesamowite wręcz dmg.
2) Fighterów - specjalizuje się w walce twarzą w twarz, wspomagając się selfbuffami.
3) Hybrydy - ta klasa ma walczy zarówno wręcz, jaki i przy użyciu pułapek.

Spis treści



1. Umiejętności
2. Współczynniki
3. Rozwój Postaci
4. FAQ

Umiejętności



1)
Znajomość Broni - Podstawowy boost dmg pułapek i wartości broni, dawać w to tyle, do kiedy 1 pkt - 0.5%
Znajomość Pułapek - Jest to regen dla CA po PRAWEJ stronie u DE. Tak jak wyżej.
Balistyka - Regen pułapek + szybsze wykonywanie, zalecam dawać 3/4 Znaj. Pułapek.
Zbroja - zwiększa resy (odporności) i zmniejsza niedogodności związane z noszeniem danej części ekwipunku (w praktyce zwiększa prędkość). 100.
Zwinność - daje troche ataku i dużo więcej obrony. Tu należy dać nie więcej, jak 90.
Tężyzna Fizyczna - zwiększa HP i jego regeneracje. 100, na wyższych poziomach można dać z 20-50 punktów więcej.
Blokowanie Ciosów - daje dużo obrony - mobki mniej nas trafiają. W połączeniu z tarcza mnoży obrone.
Dowolna, polecam dwie bronie, jednak dla mniej doświadczonych Władanie Ostrzami, aby nosić jedno ostrze i tarcze.

2)
Znajomość Broni - zwiększa wartość obrażen od broni zadawanych przez nas. 150, z uwagi na to, że musimy zadawać duże obrażenia.
Koncentracja - jedyny skill do regenerowania CA. 100.
Dwie Bronie/Ostrza - nie będziemy się bawić w miecz, bo miecz jest dla tanków, a my chcemy zadawać dmg. Dajemy tu tyle, abyśmy mogli zakładać lepsze itemy bez kary.
Zbroja - zwiększa resy (odporności) i zmniejsza niedogodności związane z noszeniem danej części ekwipunku (w praktyce zwiększa prędkość). 120.
Zwinność - daje troche ataku i dużo więcej obrony. Tu należy dać nie więcej, jak 120.
Tężyzna Fizyczna - zwiększa HP i jego regeneracje. 70, na wyższych poziomach można dać z 20-50 punktów więcej.
Blokowanie Ciosów - daje dużo obrony - mobki mniej nas trafiają. W połączeniu z tarcza mnoży obrone. 100.
Dowolna, najlepiej jest dać tu Znajomość Pułapek, z uwagi na to, że korzystamy z dwóch selfbuffów, lub dwie bronie jeżeli wybrałeś ostrza

3)
Znajomość Broni - Podstawowy boost dmg pułapek i wartości broni, dawać w to tyle, do kiedy 1 pkt - 0.5%
Koncentracja - jedyny skill do regenerowania CA. 100.
Znajomość Pułapek - Jest to regen dla CA po PRAWEJ stronie u DE. Tak jak wyżej.
Balistyka - Regen pułapek + szybsze wykonywanie, zalecam dawać 3/4 Znaj. Pułapek
Tężyzna Fizyczna - zwiększa HP i jego regeneracje. 70, na wyższych poziomach można dać z 20-50 punktów więcej.
Zbroja - zwiększa resy (odporności) i zmniejsza niedogodności związane z noszeniem danej części ekwipunku (w praktyce zwiększa prędkość). 70.
Blokowanie Ciosów - daje dużo obrony - mobki mniej nas trafiają. W połączeniu z tarcza mnoży obrone. 100.
Dwie Bronie/Ostrza/Zwinność - zależy, czy chcecie bawić się bardziej w fightera czy bardziej w trappera, jeżeli w tego pierwszego to wybierz dwie bronie lub ostrza, a jeżeli w trappera to zwinność

*Niestety w tym buildzie ciężko jest rozłożyc umiejętności, więc sugestie, co do lepszego układu mile widziane.

Współczynniki



Niezależnie jakiego DE robimy, wszystko dajemy w Siłe, daje dużego boosta do HP, obrażeń, troche regenu i nieznacznie odporności.

Rozwój Postaci



1) Dark Elf Trapper ma w sobie to, że jest postacią, która zadaje największe obrażenia w grze (mój rekord z krytyka - 36kk)

CA:
Trująca Mgła - jest to dmg obszarowy, trwający max. 50 sekund, zwykle wystarczy rozwijać do osiągniecia właśnie 50s. trwania, a reszte dają itemki. Na początku jest trudno z regenem, ale potem (60+) regen wynosi <1.0.
Eksplozja (explo) - CA uważane przez wielu za bezsens i stratę run, jednak dla mnie jest to świetny dmg obszarowy, bo pozostaje na ziemi przez 2s. Pewnie wielu z Was teraz zaczęło się śmiać, bo niby "Jak to zostaje" ano tak, że graficzne odzwierciedlenie tego CA to eksplozja, a tak naprwade to pułapka obszarowa na 2s, czyli mobek za mobkiem, który dobiegnie w tym czasie również spłonie. Herezja?
Polecam trzymać <1.0 bo to nasza jedyna broń.
UWAGA! Te dwa powyższe CA są używane w oddzielnych strategiach, stosowanie ich w tym samym buildzie jest równoznaczne z bankructwem w runach.
Testosteron - stosowane tylko w połączeniu z trującą mgłą, bez niego jest bezużyteczna. Max bez jakiejkolwiek dyskusji, dzięki temu CA, Dark Elf jest tak niesamowicie potężny.
Adrenalina - używany w obu strategiach Trappera, jednak kiedy używamy trutki dajemy minimalną ilość run, a gdy explo możemy wymaxować, bo i tak nie używamy testosteronu, bo jest zbędny
To będzie na tyle, nie opłaca się bawić w coś innego, z tym co tu wypisałem DE jest niesamowicie potężny.

2) Dark Elf Meele jest postacią, która wymaga od gracza dużo umiejętności i taktyki, podstawą jest zabić wroga, zanim on nas zabije, czyli więcej ataku kosztem obrony.
CA:
Natarcie - do spokojnego regenu 2.5 używane na mniejsze grupki i bossy.
Seryjne Uderzenie (Szerokie) - regen 1.0 jest to nasze największe dmg, które nie dość, że niesamowicie mocno truje wroga, to jeszcze odpycha go od nas, dająć nam chwile na np. odnowienie buffów.
Potężne Uderzenie - 1.0 na championy, tak abyśmy go brali na przysłowiowego hita
Testosteron - max. boost dmg, większa celność.
Adrenalina - nie możemy dać w to dużo, bo musi się regenerować tak, aby Testosteron można było zarzucić (Testosteron MUSI być zarzucony pierwszy).
Trująca Mgła - jedna runa. To niesamowite CA pomaga nam w expie, nawet jeżeli mamy regen 50 sec. otóż gdy osiągniemy Testosteron 255 i pare amuletów da nam mgłe na 60 poziomie, nagle możemy lagować jak inne postacie naganiając moby do jednej mgły Obrażenia są niesamowite, jeżeli nie wierzycie, mój DE to zademonstruje
Pak-Nakor i Pak-Dain - zmora graczy na PvP i świetna pomoc w expie. Ciekawe, że jeżeli wróg uderzy nas strzała z nawet cząstkowymi obrażenia od trucizny, to dostaje obrażenia x10000 dzieje się tak, bo testosteron wpływa na obrażenia, które zadaje strzała odbijająca się od nas.

3) Dark Elf Hybryda jest postacią uniwersalną, chociaż jak każde połączenie traci coś. W początkowym stadium gry możecie mieć wątpliwości, czy zrobiliście dobrze wybierając ten build, jednak w przyszłości okaże się on niezwykle opłacalny, bo możemy bawić się w mass killera, jak Trapper i walczyć świetnie w zwarciu, choćby na PvP. Musze jednak wspomnieć, że ów build jest przeznaczony dla graczy, którzy znają realia s1 i dysponują postaciami wspomagającymi rozwój innych.
CA:
Natarcie - do regenu 3.0 dajemy tu całkiem sporo, aby zwiększyć nasze szanse w PvP i z bossami.
Trująca Mgła - regen. 2.0 powinien nas zadowolić, nie jest koniecznością robienie go tak niskiego, jednak do regionów wskazane.
Testosteron - max. opisałem wyżej
Adrenalina - max. tutaj możemy sobie pozwolić, bo mamy dwie umiejętności pomagające w regenie.
Seryjne Uderzenie (Szerokie) - regen 1.0 jest to nasze największe dmg, które nie dość, że niesamowicie mocno truje wroga, to jeszcze odpycha go od nas, dająć nam chwile na np. odnowienie buffów.
Pak-Nakor i Pak-Dain - zmora graczy na PvP i świetna pomoc w expie. Ciekawe, że jeżeli wróg uderzy nas strzała z nawet cząstkowymi obrażenia od trucizny, to dostaje obrażenia x10000 dzieje się tak, bo testosteron wpływa na obrażenia, które zadaje strzała odbijająca się od nas.

*CA dodatkowe:
Koci Unik, Atak Kobry - po jednej runie, przydatne w podróżach i PvP

Sety:
Trudno mówić o setach u Dark Elfa, jest to temat sporny i właściwie pozbawiony sensu. Najlepszym rozwiązaniem jest wybieranie rzeczy dających regen. +CA i + trucizna - mieszamy zestawy. Wyjątkiem może być Dark Elf Meele, którego można ubrać w Ethan-Rhysa, który daje +93% trucizny na niobie. Przydatne.

FAQ



O PvP:
Mroczny Elf niegdyś był uznawany za króla PvP, jednak wielu dobrych graczy przestało nim grać i przed upadkiem closed i open ludzie wyśmiewali się z resztek Dark Elfów, bo krótko mówiąc lamili. Aby dobrze grać DE trzeba stosować taktykę chowania się w cieniu. Atakujemy tylko raz i jeżeli atak nie jest śmiertelny musimy uciekać, bo nasze HP jest malutkie w porównaniu do np. gladiatora. W PvP trująca mgła jest tylko dodatkiem i śmiercią dla nieuważnych graczy, jednak większość ją po prostu omija. Najbardziej przydatne są ataki wręcz: potężne uderzenie, natarcie, seryjne uderzenie - one zapewnią Waszym wrogom szybką i bezbolesną śmierć.

Oczywiście można zabić odbijając atak, za pomocą Pak'ów, jednak trzeba jest trzymać na wysokim lvlu bo w PvP jest mała szansa na odbicie. Jeżeli walka staje się naprawdę denerwująca i wiesz, że raczej nie masz szans na wygranie użyj ataku kobry, działa w dwojaki sposób - może sprawić, że rzucimy to na siebie (bug) i stajemy się nieśmiertelni, ale unieruchomienia może uda nam się rzucić to na przeciwnika, co unieruchomi jego, jednak stanie się niewrażliwy na dmg - obie taktyki są używane wyłącznie do ucieczki. Warto zaznaczyć, że Demoniczna Wiedźma podczas rzucania comba strażników, bądź dysków jest unieruchomiona - to właśnie wtedy można ją zaskoczyć błyskawicznym atakiem.
Najtrudniejszymi przeciwnikami są gladiator i wampirzyca. Pierwszy ze względu na swoje zabójcze spojrzenie, jednak bug z Pakiem daje nam możliwość odbicia tego do niego. Wampirzyca, bo też lubi bliskie zwarcie i jest znacznie mobilniejsza, my rekompensujemy to tym, że może nas nie trafić.

No i trzeba być naprawdę dobry, aby zabić maga, bo z nim jest najwięcej bugowania. Skoro my mamy naszego Paka na magie, to odbija obrażenia do niego, a z kolei on ma swoją niewidzialną tarcze i staje się dość ciekawe zjawisko - magia odbija się do nas. Nie dzieje się tak zawsze, jest to dość rzadkie zajście, jednak na tyle często, aby o tym wspomnieć u maga trzeba uważać na to, że lubi jeździć konno w pvp, co czyni go mobilniejszym od nas.


Ciekawostki







Czy wiesz, że po wykonaniu zadania Posłaniec i powrocie do Sandry oprócz doświadczenia często można dostać posążek?
Drogowskaz
Cenega

Cenega Sklep

Ascaron Fansite

Imperium Diablo

gry RPG, cRPG, recenzja, solucja


Insimilion

Insimilion

Fable

Wiedźmin 2

Dragon Age


HackSlashSite

Fabryka Snów



Valid HTML 4.0 Transitional

Copyright by www.sacred.pl team 2004-2017
All rights reserved.
Wykonano 3 zapytań do bazy podczas generowania strony.