Serwis Sacred Plus i Podziemia Sacred 2 Sacred 3 Citadel
Sacred Plus i Podziemia

Logowanie
Login:
Hasło:
Zarejestruj się!
Zapomniałem hasła!

Strategie


 Gladiator |  Wampirzyca |  Mag Bitewny |  Leśna elfka |  Mroczny elf |  Serafia |  Krasnolud |  Demonica


Wampira (PvP/PvE)

by: Alcalata
Link do tematu na forum


Przedstawiony niżej poradnik pomoże wszystkim nowym w świecie Sacred, jak i weteranom, więc zapraszam do czytania wszystkich

Spis treści:



1. Umiejętności
2. Współczynniki
3. Rozwój postaci
4. FAQ

Umiejętności



Na samym początku chciałbym zauważyć, że wampirzyca tylko w dwóch przypadkach zmienia swoje rozstawienie skilli. Pierwszym jest fakt, że nie każda musi przywoływać nietoperki, a drugim, że niektóre są robione pod runes factory. Ale to rzeczy:

1. Władanie Bronią - jak wiadomo jest to powszechny dopalać do broni (nie magi). Tu proponuje dać 120.
2. Wampiryzm - skraca czas regeneracji CA po LEWEJ stronie przemiany wampira, 150 z uwagi na to, że wampirzyca potrzebuje nieziemskiego regenu.
3. Zbroja - dopalacz do odporności, 120, bo nie mamy żadnego innego buffa. 4. Zwinność - 100, na wyższych lvlach można dać więcej, powoduje ona wzrost Ataku(trafienie przeciwnika) i Obrony, tego w większym stopniu(szansa, że przeciwnik nas nie trafi).
5. Tężyzna Fizyczna - zwiększa HP i jego regeneracje, 100.
6. Blokowanie Ciosów - nie ma wampirzycy bez tego skilla, bo bez niego mobki za każdym razem nas trafiają. 100.
7. Władanie Mieczem/Toporem/Obuchem/Broń Dystansowa - to zależy od Ciebie, co wybierasz, w gruncie rzeczy sprawa wygląda tak:
Topór - najłatwiej, najsłabsze PvP.
Miecz - trudniej, ale PvP dużo lepsze.
Obuch - najlepsze PvP, jednak dość słaby exp, bo wiele mobków ma odporności na magie, a najlepsze włócznie są właśnie magiczne.
Broń Dystansowa - najtrudniejsza ścieżka wampirzycy, jednak najbardziej owocująca w przyszłości. Ta wampirzyca jest jedną z tych postaci, które wyciągają 6-ścio zerowe obrażenia.
Wampir nie ma ŻADNYCH selfbuffów, więc jest jedyną postacią u której warto dać z 50 do władania, którąś z broni.
8. Żądza Krwi/Handel - jeżeli chcesz walczyć przy pomocy stworzonek i się nimi bronić to wybierz Żądze, a jeżeli chcesz chodzić w lepszym ekwipunku niż sety to wybierz Handel. Żądza - 100, Handel - najlepiej max.

Współczynniki



Nieważne kto, co Wam powie - wszystko w Fizyczną Regeneracje. W tym jest taki trik, że kiedy rycerz zmienia się w wampira 10%-15% z Fizycznej Regeneracji przechodzi w Siłe - czyli zwiększając Fizyka, zwiększamy obrażenia, lekko regen skilli, HP, minimalnie obronę i atak, a także odporności.

Rozwój postaci



Generalnie wampirzyca polega na tym, że walczy TYLKO w zwarciu.
!Niezależnie od wybranej ścieżki, walczymy TYLKO pod postacią wampira!
Miecz - nie ma tak wielkich obrażeń, jak dobry topór, jednak odpowiednie ringi robią z niego najlepszego przyjaciela wampira. Różnica pomiędzy mieczem a toporem w Sacred jest taka, że miecze mają z reguły lepsze bonusy. Do 70 lvla polecam chodzić z dwuręcznym mieczem, potem należy zmienić na miecz i tarczę, bo dostaniemy duże bonusy do obrony.
CA:
Potężne Uderzenie - według uznania. Jeżeli nie zabijasz mobka na "hita" to przypakuj. Regen w granicy 1.0 (najlepiej poniżej); najbardziej przydatne na łuczników/kuszników, jest podstawą w PvP.
Natarcie - CA na grupki, naładowany wampir zabija całą grupke jednym natarciem, do 1.5. Skok Szponów - 1 runa, przeskakiwanie rzek, boost speed.
Przywołanie wilka - tak, aby nie zjadał nam expa. Świetny towarzysz do walki
Strażnicze Nietoperze - inwestujemy w nie, bo są świetne na zaczęcie laga, lub ratują nam tyłek, gdy musimy się przemienić. Na PvP potrafią zredukować obrażenia o 50% (około, choć często gra to po prostu omija)
Ekwipunek:
Pełny set Relikwie Thorwyna
Na początek do łapki możecie dać Aarnuma, ale potem polecam Srebrne Ostrze Odporności (nie byłoby przesadą, gdyby nazwać to najlepszym mieczem w grze), i jakaś dobra tarcza

Topór - szczerze powiedziawszy to widzę tu jedno zastosowanie - runes factory (zbieracz run). Otóż bierzemy w jedną rękę Reginę, w drugą posążki i gdy mobki wchodzą w płonące stopy zwiększają nam obrażenia i ile ognia zadają więcej dmg.
CA:
Nie potrzeba tu dawać nic, po prostu można biegać z samą reginą...
Ekwipunek:
Pełny Set Rada Reginy i Relikwie Thorwyna

Obuch - jest to wampirka świetna do PvP, najlepiej z magami, gdyż oni jeżdżą na PvP konno. Tu polecam zamiast bawić się w Nietoperki, lepiej jest wybrać handel.
CA:
Natarcie - skill do expa, opisałem już go.
Potężne Uderzenie - też już opisałem.
Seryjne Uderzenie - włócznia jest największą bronią w Sacred (chyba równie wielka co dwuręczne topory), czyli w seryjnym uderzeniu ma największe pole zasięgu. Proponuje dać pare w to tez
Przywołanie Wilka - opisywałem.
Skok Szponów - opisywałem, ale dodam jeszcze. Jest to podstawa PvP wampki, ma najmniejszy casting spd. (czas wykonywania) i może się przemieszczać z największą prędkością.
Ekwipunek:
Sprawa bardzo sporna... Niby można chodzić w dalmarze, szkoda tylko, że ma on nieciekawy modyfikator anty-LL. Polecam jednak chodzi w wytraderowanych samemu itemkach.

Broń Dystansowa.
WYŁĄCZNIE DLA DOŚWIADCZONYCH
Jest to ciężka postać do prowadzenia na początku. Jak wiadomo, wampir mając w rękach kusze/łuk używa ich tak samo jak miecza i topora, z tym, że kusze i łuki dają największe obrażenia. Zaraz to rozrysuje:
Bierzemy set Tchnienie Karisa daje taki modyfikator jak:
Zmniejszenie odporności fizycznej przeciwnika włączone: B-40% S-53% G-66% P-80% N-93%
Więc zadajemy niewyobrażalne obrażenia w walce wręcz. Największym problemem jest to, że możemy założyć ten set dopiero po 50 poziomie, jednak gdy przekroczymy tą granice - drżyj Ancario!
CA:
Potężne Uderzenie - pisałem
Natarcie - również
Skok Szponów
Ekwipunek:
Tchnienie Karisa
Pełny set Relikwie Thorwyna

FAQ



Wampirzyca PvP!?!?!?!
Owszem, Karixx, Volt i ktoś tam jeszcze zdążyli się przekonać, że wampirzyca potrafi się pokazać z dobrej strony na PvP. Skokiem szponów unikamy wszystkich ataków, strażnicze nietoperze absorbują obrażenia, a potężne uderzenie atakuje z znienacka. Warto też dodać, że demoniczna wiedźma wykonująca kombosa 4x strażnik, lub dysk jest uziemiona i można ją łatwo wykończyć jednym natarciem.

Reszta FAQ powstanie, jeżeli zostaną zadane jakiekolwiek pytania, dot. postaci
* Skok szponów - parę słów odnośnie tego skilla. Umiejętnie trzymając crtl, albo alt możemy przeskakiwać nie dotykając nogami wampirki podłoża, wynika to z tego, że on praktycznie nie wykonuje się, tylko po prostu leci, lot trzeba umiejętnie prowadzić. Szybkość wykonywania jest uzależniona od prędkości ataku, można tym rozłożyć każdego w pvp.
* Jeżeli ktoś pisze posta ze wampirka do pvp z regina jest lepsza niż z mieczem to niech sobie daruje, bo na taki post po prostu nie zwrócę uwagi, bo używanie reginy w pvp to lamerstwo.


Ciekawostki







Czy wiesz, że patch 2.28 sprawia, że możesz grać w swoją ulubioną grę bez płyty?
Drogowskaz
Cenega

Cenega Sklep

Ascaron Fansite

Imperium Diablo

gry RPG, cRPG, recenzja, solucja


Insimilion

Insimilion

Fable

Wiedźmin 2

Dragon Age


HackSlashSite

Fabryka Snów



Valid HTML 4.0 Transitional

Copyright by www.sacred.pl team 2004-2017
All rights reserved.
Wykonano 3 zapytań do bazy podczas generowania strony.