Serwis Sacred Plus i Podziemia Sacred 2 Sacred 3 Citadel
Sacred Plus i Podziemia

Logowanie
Login:
Hasło:
Zarejestruj się!
Zapomniałem hasła!

Strategie


 Gladiator |  Wampirzyca |  Mag Bitewny |  Leśna elfka |  Mroczny elf |  Serafia |  Krasnolud |  Demonica


Mag Bąbelkowy

by: Vx_xV_Bartek007
Link do tematu na forum


Umiejętności:



Znajomość Magii - równo z lvl postaci,
Medytacja - równo z lvl postaci,
Magia Wody - równo z lvl postaci,
Magia Powietrza - 3/4 lvl postaci,
Jeździectwo - ja mam 15 pkt.
Parowanie ciosów - 1/2 lvl postaci
Tężyzna Fizyczna - 10 pkt, do uciekania mamy konia, ale gdyby wróg już nas uszkodził, to zawsze trochę dodatkowego HP,
+ 1 dowolna umiejętność (ja wziąłem Handel)

Kolejność dowolna, byle pierwsze były medytacja i znajomość magii, a przed Magią powietrza - Magia wody. Jakby brakło pkt. to posilać się bonusami od zbroi.

Współczynniki:



Wszystko w Umysłowa Regeneracje - po prostu skraca czas regeneracji czarów. No chyba że robimy standardowego maga na walkę wręcz to może być w siłę.

Skille:



Do ataku głównie w Ostrza lodu.
Dodatkowo z dziedziny powietrza bierzemy:
Podmuch Wiatru - do odpychania i trucia przeciwników,
Przeniesienie,
I oczywiście Astralną Regeneracje oraz Krąg Strachu.

Jak wbijać w skille?



Ostrza lodu - jak nam się runka trafi, byle regen na późniejszych poziomach nie przekraczał 2 sec, a jeszcze później 1 sec.
Podmuch - tak średnio, ale w żadnym wypadku nie ignorować, wbijać tak co 2 runkę, jeśli mamy runki na zbyciu, to też pakować w Podmuch.
Przeniesienie - 1 runka, skill przydatny do przekraczania rzek.
Krąg Strachu - 1 runka.
Astral - jak to wiele razy pisano byle czas regeneracji był krótszy od czasu trwania, a trwanie nie było krótsze niż 140 sec.

Itemki:



Ostatnie Cięcie Mammona,
Przybierający Księżyc Mammona,
Naramienniki Odpoczynku Klingora,
Comber Blackstaffa,
Ciało Blackstaffa,

Ja sobie tak dobrałem, a reszta według uznania.

Strategia:



Dajemy astralkę i...
1. Uciekamy koniem, dajemy najpierw podmuch a potem zasypujemy wrogów gradem sopli - ja tak sobie radziłem z hordami wrogów.
2. Na pojedyncze sztuki mocno skupione ostrza lodu.
3. Gdy zaczyna się robić zbyt gorąco, a życie maga zaczyna pulsować, rzucamy Krąg Strachu i zarzucamy wrogów soplami i podmuchami.
Podmuch jest bardzo ważny, gdyż daje dmg. od trucizny i ma dość duży rozrzut, sople to jakby nasz główny atak.


Ciekawostki







Czy wiesz, że w jaskiniach oraz nocą na powierzchni, ładują się szpony Wampirzycy (poświata), przez co zadaje ona większe obrażenia?
Drogowskaz
Cenega

Cenega Sklep

Ascaron Fansite

Imperium Diablo

gry RPG, cRPG, recenzja, solucja


Insimilion

Insimilion

Fable

Wiedźmin 2

Dragon Age


HackSlashSite

Fabryka Snów



Valid HTML 4.0 Transitional

Copyright by www.sacred.pl team 2004-2017
All rights reserved.
Wykonano 3 zapytań do bazy podczas generowania strony.