Serwis Sacred Plus i Podziemia Sacred 2 Sacred 3 Citadel
Sacred Plus i Podziemia

Logowanie
Login:
Hasło:
Zarejestruj się!
Zapomniałem hasła!

Strategie


 Gladiator |  Wampirzyca |  Mag Bitewny |  Leśna elfka |  Mroczny elf |  Serafia |  Krasnolud |  Demonica


Mroczny Elf meele

by: Alcalata
Link do tematu na forum


Przedstawiony poniżej build jest sprawdzany przez wiele tygodni, więc nie widzę w nim wiele luk.
Przedstawiam Mrocznego Elfa meele. Build wymagający cierpliwości.

Umiejętności:



Władanie Bronią - dajemy max. do wtedy, gdy bonusy nie będą mniejsze niż 2 pkt. 1%.
Koncentracja - patrz władanie bronią.
Dwie Bronie - jestem zwolennikiem tej teorii, że nie dajemy tylko 1 pkt. tylko ok 55.
Zbroja - 150.
Znajomość Pułapek/Zwinność - wybierzcie pomiędzy tymi zdolnościami, jeżeli zależy Wam na szybszej regeneracji CA Testosteron i adrenalina (o tym później). Jeżeli chcecie typowego meele wybierzcie zwinność.
Blokowanie Ciosów - 150.
Znajomość Ostrzy - 10.
Tężyzna Fizyczna - 120, a resztę dają itemy.

Współczynniki:



Wszystko w Fizyczną Regeneracje.

Combat Arts:



Szerokie Uderzenie - stosowane na grupki przeciwników. Utrzymujemy reg. 1.0 - 1.5. Stopniowo zwiększamy (jeżeli jest po co)
Natarcie - CA raczej na coś silnego, lub gdy Szerokie nie chce nam zabijać mobków wokół nas (a to sie zdarza). Utrzymywać w granicach 3.0 - 4.0 - dlaczego tak długo? Wyjaśniam - to jest skill żeby zadać duże dmg, a nie po to, aby zadać małe ale dużo, do tego jest Szerokie. Stosujemy wyżej wymienione CA naprzemian.
Pak-Nakor i Pak-Dain - odbija strzały - dzięki tej umiejętności nieraz wyszedłem cało z opresji! Jest mały bug w lesie driad, czy może założenie twórców gry. Jeżeli Driada wystrzeli Przeszywającą Strzałę, a ta z kolei się od nas ''odbije'' to tak jakbyśmy my ją wystrzelili - penetruje wszystkich wrogów przez 20 sec. ze zwiększonymi obrażeniami. Przydatne... Z kolei Odwrócenie Magii zabija wszystkie wokół, ale dmg nie są imponujące, używam tylko po to, aby ''nie oberwać'' z czarów wrogów.
Testosteron - rozwijamy tak, aby czas regeneracji nie był dłuższy od czasu trwania, choć można sobie pozwolić na te 3-5 sec.
Adrenalina - używamy tego, gdy już naprawdę ciężko. Ale należy pamiętać, że ZAWSZE testosteron uruchamiamy pierwszy. z reg. to samo co w Testosteronie.
Koci Unik - jedna runa. Wiadomo, do przeskakiwania rzek i zabawy w latającego DE
Atak Kobry - dajemy tyle, aby nam mobki unieruchamiało.

Modyfikatory:



Life Leech (LL) - Utrzymujemy w granicy 50% Pytacie dlaczego tak dużo? Wyjaśnię - DE meele nie zadaje takich wielkich obrażeń jak np. Mag, czy WE (magia oczywiście) więc ciężko nam jest o dobrą dostawę HP, co z kolei wymusza na nas zwiększoną ilość LL. Sędzia Khraga daje dużo LL, jak i Naramienniki Haboryma - ale o tym potem.
Krytyczne Uderzenie - gdzieś tak 40 wystarczy (nie 40%, tylko 40 tego)
Do Wszystkich Umiejętności - Przydatne (Siewca Śmierci na goldzie daje 11, a to już coś).

Sety:



Kompletujemy 4/6 Rugilla (Hełm, Zbroje, Naramienniki (nie mylić z karwasze) i ew. buty) - to daje nam dużo obrony i ataku, a także odporności.
Haborym - karwasze, to jest przeszło od 10% do 20% LL. Amulet - Hurona, lub Ethan-Rhysa - exp.
Ringi - szukamy z LL, +% do trucizny itp. Efekt niesamowity - dużo LL, odporności, obrony i ataku.

Sposób Walki:



Przed każdą walką należyte przygotowanie - Testosteron i Adrenalina (pisałem, już ale przypomnę - pierw testosteron). Jeżeli znamy teren i wiemy, że w pobliżu są łucznicy/magicy - zarzućmy też Paki. Na grupki przeciwników stosować Szerokie Uderzenie, a jeżeli ono nie trafia, to Natarcie. Jeżeli zaczyna nam dokuczać to, że więcej HP nam ubywa, niż przychodzi rzucamy na wrogów Atak Kobry i okładamy ile wlezie (nie stosować wtedy Szerokiego, bo odepchnięty mob może znów atakować, nawet jeśli jest pod działaniem kobry).

Expowiska:



Osobiście preferuję Pustynie, ale tylko orków, bo to build raczej na truciznę. Orkowie kusznicy sami się wybiją. Lawa - też można się tam zabawić.
Las Driad... - bug opisywałem (czy też założenie) wyżej.
Wszędzie, gdzie sobie radzimy – po prostu odkrywajcie mapę. Lagować też można - nie prawdą jest, że DE meele na lagi słaby jest, wręcz przeciwnie - mistrzostwo.
Lodowe Elfy - Szerokie Uderzenie i po grupce.

Dlaczego tak, a nie inaczej?



Wypisałem dużo CA, więc myślicie pewnie że zjada dużo run - skąd. Jedna runa, góra 5 na jedno CA (nie tyczy się Testosteronu i Adrenaliny) resztę dają sety.

Uwagi od Autora:



Powyżej srebrnego poziomu nie chodźcie na smoki, które mają wielkie resy na truciznę, bez połowy plecaka mikstur. Po prostu sprawdziłem to na D'Cay.
Utrzymujcie LL na wysokim poziomie, ale nie kosztem dużej odporności!
Testosteron zawsze w pogotowiu!
Paki tak, jak wyżej.

P.S. Wielu ludzi twierdzy, że DE meele to Ethan-Rhys. Powiem tak - sprawdziłem. Może i wodna przemiana daje efekt, ale czym jest DE meele ze znajomością pułapek? Podany build jest na czystego DE i niech tak zostanie.

Ciekawostki







Czy wiesz, że kiedy giniesz SB się zeruje?
Drogowskaz
Cenega

Cenega Sklep

Ascaron Fansite

Imperium Diablo

gry RPG, cRPG, recenzja, solucja


Insimilion

Insimilion

Fable

Wiedźmin 2

Dragon Age


HackSlashSite

Fabryka Snów



Valid HTML 4.0 Transitional

Copyright by www.sacred.pl team 2004-2017
All rights reserved.
Wykonano 3 zapytań do bazy podczas generowania strony.