Serwis Sacred Plus i Podziemia Sacred 2 Sacred 3 Citadel
Sacred Plus i Podziemia

Logowanie
Login:
Hasło:
Zarejestruj się!
Zapomniałem hasła!

Strategie


 Gladiator |  Wampirzyca |  Mag Bitewny |  Leśna elfka |  Mroczny elf |  Serafia |  Krasnolud |  Demonica


Leśna Elfka - Zew i Krzew

by: Alcalata
Link do tematu na forum


Stara strategia, większość starych userów ją zna, ale ci młodsi też niech z niej skorzystają.
Zacznę od wstępu. Przedstawiona poniżej Leśna Elfka (WE) jest zdolna stawić czoła wszystkiemu. Jest zarówno dobra na hordy przeciwników, jak i na bossy typu smoki, subkary itp...

Spis treści:

  1. Umiejętności
  2. Współczynniki
  3. Opis CA
  4. Ekwipunek
  5. Modyfikatory
  6. Comba
  7. Podsumowanie

Umiejętności:



Aby dobrze wykorzystać tą strategię należy zmienić dwie pierwsze umiejętności (no forum jest to opisane, szukanie nie boli).
Znajomość magii - zwiększa obrażenia od każdego rodzaju czarów, z których będziemy korzystać. Proponuje dać tu 150 pkt. bo resztę rekompensują nam itemki (przedmioty), ale o tym niżej.
Medytacja - skraca czas regeneracji czarów. Dajemy tak jak w Znajomości magii.
Magia Księżycowa - skraca czas regeneracji czarów i ich wykonywanie, tu nie dajemy tyle co w Medytacji, bo bonusy do regenu są dużo mniejsze. Jakieś 100 pkt.
Zwinność - zwiększa nasz atak i obronę, czyli im większy poziom tej umiejętności, tym częściej trafimy wroga i mniej on nas będzie trafiał. Dajemy tu 70 pkt, z uwagi na to, że bonusy nie są zbyt wielkie.
Zbroja - zwiększa wydajność naszego opancerzenia, czyli odporność (resy), jak i niweluje niedogodności związane z noszeniem zbroi (zwiększa naszą prędkość). Tu dajemy 120 pkt. Na wyższych poziomach (lvl'ach)
Tężyzna Fizyczna - zwiększa ilość punktów życia (HP) i zwiększa jego regenerację. Tu nie należy przesadzać, bowiem lepiej nie opierać się na tym, jako głównej umiejętności obronnej. Dajemy 80 pkt. na większych lvl'ach można dać więcej.
Blokowanie Ciosów - tak jak przy Zwinności, z tą zmianą, że zapewnia tylko większą obronę, jednak bonusy z nią związane są imponujące. 120 pkt, to nie marnotractwo.
Władanie Mieczem/Broń Obuchowa - zależnie od tego, jakie pierścienie (ringi) Was interesują. Miecz dla setu Aarnuma, jego ringi dają duży krytyk, jak i LL. Kiedyś w lesie driad znalazłem taki własnie ring z 9% LL. To było na niobie, ring na 22 lvl.
Obuchy też na ringi, z tą zmianą że na set Gungnira, daje krytyczne uderzenie i dość dużo "Doświadczenia za wrogów", ale o tym potem.

Współczynniki:



Wszystko w Umysłową Regeneracje. Nieznacznie zwiększa obrażenia od magii, za to zmniejsza regeneracje czarów, co pozytywnie na nas wpływa. Wszystko w to i kropka.

Opis CA:



Co to jest CA?
CA - Combat Arts, jest to specjalna umiejętność (w tym przypadku czar).

Ciernisty Krzew - nasz najlepszy przyjaciel, posiada ogromne obrażenia od trucizny, bo tylko takie ma. Jest bronią bliskiego kontaktu, dość wolny, ale za to skuteczny. Runy konsumujemy tak, aby regen wynosił mniej niż 1.8 sec. Wiem, że z początku będzie trudno, ale potem ciężko będzie wyjść poza określony czas.
Zew Przodków - nie jestem zwolennikiem zjadania tych run na umór. Posługuje się tym CA tak, aby zapewniał mi LL (o LL poniżej). Jeżeli ktoś ma za dużo run to może dać tu pare, ale regeneracja musi trwać 1/3 czasu trwania.
Szybkość Błyskawicy - nasz jedyny czar wspomagający (buff), zwiększa naszą prędkość. Jemy jedną runkę, resztę dają itemki.

Więcej CA nie jest konieczne, choć nie zaszkodzi jedna runa metamorfozy, itemki dadzą więcej i można śmiało zamieniać wrogów z zwierzaczki. UWAGA! Nie działa na potwory (moby) klasy demon.

Ekwipunek:



Możemy wybierać spośród 2 zestawów (setów).
Hymir Blizzard - zapewnie duży regen, za zebranie całości jest miły bonus %obrażenia od śniegu i płatki śniegu, które spadają z nieba.
Muślinowe Skrzydła Xrystala - tu nie ma takiego regenu i obrażeń ukrytych, ale... i tu niespodzianka - OGROMNY bonus do Ciernostego Krzewu i %+ obrażenia od trucizny (na niobie, aż 90%!)
Wybór należy do Was, ja ze swojej strony wybieram Hymira, te 90% obrażeń można zastąpić wkuwając ringi z +% trucizny, ale o tym niżej.
Egzamin Grimnira - WE nie może nosić Księgi Mądrości, więc pozostaje nam ta oto broń obuchowa. Najlepiej sprawdzi się z wkutymi ringami (socketowana).

Modyfikatory:



Każde Trafienie Wysysa Życie z Przeciwnika - to jest właśnie to LL (life leech) trzeba utrzymywać w granicach 30%. Więcej jest po prostu zbędne, bo i tak jeden cios daje nam całe HP.
+% Obrażenia od trucizny - im więcej tym lepiej, szukamy takich ringów/amuletów i wkuwamy w siebie. Potężne obrażenia nieuniknione.
Krytyczne Uderzenie - utrzymujemy w granicy 30%, to nie dużo na wysokim lvl'u.
+% Do wszystkich Odporności - jeżeli znajdziemy jakiegoś krasnoluda z umiejętnością kowalstwo nie zaszkodzi go spytać, czy nie wkuje nam pare tych modyfikatorów (pod warunkiem, że mamy wolne sockety).

Comba:



Czym jest Combo?
Jest to zakupiony u Mistrza Układów specjalny ''CA'' który można wykonać nawet 4 razy.

Ta postać nie przewiduje Comb. Można oczywiście zrobić jedno z Zewu Przodków jeżeli regeneracja nas nie zadowala i otwierać za pomocą Mikstur Koncentacji.

Podsumowanie:



Taka strategia jest świetna po prostu na WSZYSTKO, z jednym wyjątkiem - PvP to nie jej świat. Krzew jest za wolny, o Zewie nie wspominając.
Sposób gry jest łatwy - rzucasz czar Zew Przodków i starasz się ''wyrzucić'' z siebie jak najwięcej Krzewów.
Build przetestowany wiele razy, z resztą popatrzcie na link w opisie.


Ciekawostki







Czy wiesz, że na multi, po zabiciu D'Cay, Sisslitha i Sirithcama, w Kuźni Przodków pojawi się róg i rozbijając go, przywołamy demona Sakkary?
Drogowskaz
Cenega

Cenega Sklep

Ascaron Fansite

Imperium Diablo

gry RPG, cRPG, recenzja, solucja


Insimilion

Insimilion

Fable

Wiedźmin 2

Dragon Age


HackSlashSite

Fabryka Snów



Valid HTML 4.0 Transitional

Copyright by www.sacred.pl team 2004-2017
All rights reserved.
Wykonano 3 zapytań do bazy podczas generowania strony.