Serwis Sacred Plus i Podziemia Sacred 2 Sacred 3 Citadel
Sacred Plus i Podziemia

Logowanie
Login:
Hasło:
Zarejestruj się!
Zapomniałem hasła!

Strategie


 Gladiator |  Wampirzyca |  Mag Bitewny |  Leśna elfka |  Mroczny elf |  Serafia |  Krasnolud |  Demonica


Niebiańska Magiczka

by: Kalia
Link do tematu na forum


Kolejny z buildów klasycznych, więc starszych graczy proszę o nie sarkanie - ktoś to w końcu musi na forum zamieścić, żeby młodsi też mogli się bawić. W odróżnieniu od poprzednio opisywanej przeze mnie Demonicy na Dyski ta Serafia jest nieco trudniejsza, a to z tego powodu, że Ostrza są tylko jedne (nie tak jak Dysków - całe stado) i w dodatku aby nimi "zaatakować" trzeba pozwolić przeciwnikom zbliżyć się do postaci, co naraża ją na obrażenia i śmierć.

Umiejętności:



Znajomość magii - maximum
Medytacja - maximum
Blokowanie ciosów - ok. 1/2 poziomu (rozwijamy na zmianę ze Zwinnością - zależy co daje nam w tym momencie więcej Obrony)
Tężyzna fizycza - ok. 1/2 poziomu
Zbroja - ok. 2/3 poziomu
Zwinność - ok. 1/2 poziomu (rozwijamy na zmianę z Blokowaniem - zależy co daje nam w tym momencie więcej Obrony, Atak nie obchodzi nas zupełnie)
Magia Niebios - max. 1/2 poziomu (nie dawać za dużo, bo w późniejszej grze jest coraz mniej przydatna)
Władanie mieczem - 10 pkt (do pierścieni Aarnuma - dobry LL i krytyk nie jest zły)

Współczynniki



Wszystko w Umysłową Regenerację.

CA:



Tańczące Ostrza - główna broń, początkowo (do ok. 30-40 lvl) trzymamy tak, żeby regen nie był dłuższy niż 2/3 czasu trwania, potem schodzimy do 1/2; ok. 60lvl regen przestaje nas w ogóle obchodzić i wrzucamy tam wszystkie znalezione runy (zamieniamy u Mistrza) - w tym momencie regen nie dosięga już nawet 1/3 czasu trwania, niezależnie ile byście tu wrzucili (przykładowo moja Sera mając 112 lvl miała Ostrza na 234 lvl, a ich regen to 30 sekund czyli 1/4 czasu trwania).
Światłość - broń dodatkowa, służy do przyspieszania zgonu wrogów, rozdwajania ich, wciągania na Ostrza itd. itp. - ot takie wielofunkcyjne coś; nie jest nastawione na wysokie obrażenia (od tego są Ostrza), a na szybkość regenu, więc do 20lvl można sobie pozwolić na reg. 5s, ale potem zdecydowanie trzeba obniżać - tak mniej-więcej do 1,5-2s

Itemki:



Grom Serejski - pełny, koniecznie - daje duże bonusy do Ostrzy i zapewnia potężny LL
pierścienie Grimnira i Aarnuma - regen czarów, krytyk, LL itd.; ogólnie - przydatne
Wiązanie Boskiej Sieci ze Snów: Naramienniki
Moc Freya: Ulepszenie Mikstur, Pięta
Piorun Serejski: Hełm
Skrzydłoostrza - któreś z unikatowych oprócz Wojowniczki Lilithy

Taktyka:



Włączamy Ostrza i idziemy. Miło jest zebrać dookoła siebie grupkę i patrzeć jak po kolei padają. A jakby trafiły się zbyt ruchliwe osobniki, rozrzucamy dookoła Ostrzy Światłości (tworzymy kółko wokół siebie) i w zasadzie nic nie ma prawa przeżyć (najfajniej wygląda to gdy walczymy z Szerszeniami w Krasnoludzkich Ruinach - jak wielka lampa owadobójcza). Jeśli chodzi o większe stworzenia typu boss, to ustawiamy im "ścieżkę zdrowia", czyli robimy duuuże pole Światłości, włączamy Ostrza i przepychamy pacjenta po ścieżce (zauważcie, że gdy przeciwnik nie może was dosięgnąć, zaczyna się cofać, aby ustawić sobie dystans - musicie wyrobić sobie sposób ustawiania postaci w takim właśnie miejscu, aby przeciwnik był cały czas przed wami i cofał się tak, by zaliczyć jak najwięcej Światłości, a jednocześnie wciąż nie mógł atakować). W zasadzie jednym z głównych warunków przeżycia tej postaci jest pozostawanie w ruchu i wysoka obrona oraz resy - resztę zrobią za nas Ostrza.

Link do postaci





Ciekawostki







Czy wiesz, że aby pograć sobie w ping-ponga trzeba ukończyć Kampanię Podziemia?
Drogowskaz
Cenega

Cenega Sklep

Ascaron Fansite

Imperium Diablo

gry RPG, cRPG, recenzja, solucja


Insimilion

Insimilion

Fable

Wiedźmin 2

Dragon Age


HackSlashSite

Fabryka Snów



Valid HTML 4.0 Transitional

Copyright by www.sacred.pl team 2004-2017
All rights reserved.
Wykonano 3 zapytań do bazy podczas generowania strony.