Serwis Sacred Plus i Podziemia Sacred 2 Sacred 3 Citadel
Sacred Plus i Podziemia

Logowanie
Login:
Hasło:
Zarejestruj się!
Zapomniałem hasła!

Strategie


 Gladiator |  Wampirzyca |  Mag Bitewny |  Leśna elfka |  Mroczny elf |  Serafia |  Krasnolud |  Demonica


Niebiańska Magiczka

by: Kalia
Link do tematu na forum


Kolejny z buildów klasycznych, więc starszych graczy proszę o nie sarkanie - ktoś to w końcu musi na forum zamieścić, żeby młodsi też mogli się bawić. W odróżnieniu od poprzednio opisywanej przeze mnie Demonicy na Dyski ta Serafia jest nieco trudniejsza, a to z tego powodu, że Ostrza są tylko jedne (nie tak jak Dysków - całe stado) i w dodatku aby nimi "zaatakować" trzeba pozwolić przeciwnikom zbliżyć się do postaci, co naraża ją na obrażenia i śmierć.

Umiejętności:



Znajomość magii - maximum
Medytacja - maximum
Blokowanie ciosów - ok. 1/2 poziomu (rozwijamy na zmianę ze Zwinnością - zależy co daje nam w tym momencie więcej Obrony)
Tężyzna fizycza - ok. 1/2 poziomu
Zbroja - ok. 2/3 poziomu
Zwinność - ok. 1/2 poziomu (rozwijamy na zmianę z Blokowaniem - zależy co daje nam w tym momencie więcej Obrony, Atak nie obchodzi nas zupełnie)
Magia Niebios - max. 1/2 poziomu (nie dawać za dużo, bo w późniejszej grze jest coraz mniej przydatna)
Władanie mieczem - 10 pkt (do pierścieni Aarnuma - dobry LL i krytyk nie jest zły)

Współczynniki



Wszystko w Umysłową Regenerację.

CA:



Tańczące Ostrza - główna broń, początkowo (do ok. 30-40 lvl) trzymamy tak, żeby regen nie był dłuższy niż 2/3 czasu trwania, potem schodzimy do 1/2; ok. 60lvl regen przestaje nas w ogóle obchodzić i wrzucamy tam wszystkie znalezione runy (zamieniamy u Mistrza) - w tym momencie regen nie dosięga już nawet 1/3 czasu trwania, niezależnie ile byście tu wrzucili (przykładowo moja Sera mając 112 lvl miała Ostrza na 234 lvl, a ich regen to 30 sekund czyli 1/4 czasu trwania).
Światłość - broń dodatkowa, służy do przyspieszania zgonu wrogów, rozdwajania ich, wciągania na Ostrza itd. itp. - ot takie wielofunkcyjne coś; nie jest nastawione na wysokie obrażenia (od tego są Ostrza), a na szybkość regenu, więc do 20lvl można sobie pozwolić na reg. 5s, ale potem zdecydowanie trzeba obniżać - tak mniej-więcej do 1,5-2s

Itemki:



Grom Serejski - pełny, koniecznie - daje duże bonusy do Ostrzy i zapewnia potężny LL
pierścienie Grimnira i Aarnuma - regen czarów, krytyk, LL itd.; ogólnie - przydatne
Wiązanie Boskiej Sieci ze Snów: Naramienniki
Moc Freya: Ulepszenie Mikstur, Pięta
Piorun Serejski: Hełm
Skrzydłoostrza - któreś z unikatowych oprócz Wojowniczki Lilithy

Taktyka:



Włączamy Ostrza i idziemy. Miło jest zebrać dookoła siebie grupkę i patrzeć jak po kolei padają. A jakby trafiły się zbyt ruchliwe osobniki, rozrzucamy dookoła Ostrzy Światłości (tworzymy kółko wokół siebie) i w zasadzie nic nie ma prawa przeżyć (najfajniej wygląda to gdy walczymy z Szerszeniami w Krasnoludzkich Ruinach - jak wielka lampa owadobójcza). Jeśli chodzi o większe stworzenia typu boss, to ustawiamy im "ścieżkę zdrowia", czyli robimy duuuże pole Światłości, włączamy Ostrza i przepychamy pacjenta po ścieżce (zauważcie, że gdy przeciwnik nie może was dosięgnąć, zaczyna się cofać, aby ustawić sobie dystans - musicie wyrobić sobie sposób ustawiania postaci w takim właśnie miejscu, aby przeciwnik był cały czas przed wami i cofał się tak, by zaliczyć jak najwięcej Światłości, a jednocześnie wciąż nie mógł atakować). W zasadzie jednym z głównych warunków przeżycia tej postaci jest pozostawanie w ruchu i wysoka obrona oraz resy - resztę zrobią za nas Ostrza.

Link do postaci





Ciekawostki







Czy wiesz, że tylko na Pieczarkowym Pagórku możesz za życia stanąć przed swoim grobem?
Drogowskaz
Cenega

Cenega Sklep

Ascaron Fansite

Imperium Diablo

gry RPG, cRPG, recenzja, solucja


Insimilion

Insimilion

Fable

Wiedźmin 2

Dragon Age


HackSlashSite

Fabryka Snów



Valid HTML 4.0 Transitional

Copyright by www.sacred.pl team 2004-2017
All rights reserved.
Wykonano 3 zapytań do bazy podczas generowania strony.