Serwis Sacred Plus i Podziemia Sacred 2 Sacred 3 Citadel
Sacred Plus i Podziemia

Logowanie
Login:
Hasło:
Zarejestruj się!
Zapomniałem hasła!

Strategie


 Gladiator |  Wampirzyca |  Mag Bitewny |  Leśna elfka |  Mroczny elf |  Serafia |  Krasnolud |  Demonica


FireSnajper

by: KsiadzRobaQ
Link do tematu na forum


Umiejętności:



a) Znajomość magii - maxymalnie
b) Medytacja - maxymalnie
c) Magia Ognia - maxymalnie
d) Tężyzna Fizyczna - nawet do 120
e) Zwinność - leciutko, do 25, aby trochę było lżej
f) reszta praktycznie dowolnie - raczej osobiste preferencje

Współczynniki:



Po prostu - non stop Umysłowa Regeneracja - szybsza regeneracja czarów.

Czary:



Tutaj podstawą dla naszego Snajpera będzie Kula Ognia - na regeneracji 1,0 - 1,2 sek. Jest to zdecydowane optimum między zadawanymi obrażeniami a czasem regeneracji.
Naszemu Snajperowi przydałaby się ochrona - niech nam ją zapewni Płonąca Skóra, która będzie nas chroniła przed strzałami. Regeneracja wskazana nawet do 5,0 sek. Opcjonalnie można dać Skórę z Kamienia na podobnej regeneracji.
Co to za Mag bez Astralnej Regeneracji? Także ją trzymamy na poziomie 5,0 sek, choć totalnie maksymalnym progiem powinno być 7,5 sek. - nie możemy pozwolić na to, aby czekać na regenerację regeneracji. Chodzi mi o to, że Mag praktycznie non stop chodzi z Astralem, a kiedy czas jego trwania upłynie, czasem trzeba długo czekać, by znów zacząć szybko naparzać.
No i Reiki - do 50 poziomu max.
Opcjonalnie - Spirala Ognia na poziomie regeneracji 2,5 sek. Jeżeli nasz Mag porusza się za wolno - zalecam użycie Ruchliwości i inwestowanie w nią do momentu, dopóki Mag nie osiągnie max. prędkości ruchu i ataku.
Kombosków specjalnie nie będziemy tutaj używać. Można się pokusić o 4xKula Ognia na silniejszych przeciwników. Dodatkowo możemy stworzyć takie coś: 1xAstral, 1xReiki, 1xPłonąca Skóra (lub Skóra), 1xRuchliwość.

Itemy:



Podstawą będzie set Byletha - + do Magii Ognia oraz ciekawy bajer Płonąca Kość - po zderzeniu czaru z przeciwnikiem co sekundę dostaje dodatkowe obrażenia od ognia na poziomie ok. 10% obrażeń używanego czaru.
Przydadzą się także Diadem i Klejnoty Grimnira - choćby po premię do Znajomości Magii (na niobie +11).
Koniecznie odszukajmy Księgę Mądrości! Są tam super bonusy, które znacznie obniżają czas regeneracji czarów!
Dla zwiększenia regeneracji czarów można też dać Duszę Blackstaffa.
Resztę itemków dobieramy do +xx% do regeneracji czarów, +xx% do modyfikatora Ogień Czar lub Magia Ognia. Przyda się także +xx% do wysysania życia - minimum 20%.

Modyfikatory:



a) Do wszystkich zaklęć magicznych +xx - aby troszkę podwyższyć max. poziom czarów
b) Każde trafienie wysysa życie z przeciwnika +xx% - atakujesz – zyskujesz.
c) Krytyczne Uderzenie +xx% - dla Snajpera bardzo ważny modyfikator
d) Odniesione rany zwiększają zadawane obrażenia +xx% - furia!
e) Procent do wszystkich odporności +xx% - większa ochrona przed naciskiem ze strony przeciwnika
f) Rozpołowienie +xx% - give me more baby
g) Szansa na znalezienie specjalnych przedmiotów +xx% - ażeby runki się sypały
h) Regeneracja czarów +xx% - nazwa mówi sama za siebie


Ciekawostki







Czy wiesz, że równiny Tyr-Haddar i zapomniane bagna Azzchabragh zostały dodane dopiero w Sacred Plus?
Drogowskaz
Cenega

Cenega Sklep

Ascaron Fansite

Imperium Diablo

gry RPG, cRPG, recenzja, solucja


Insimilion

Insimilion

Fable

Wiedźmin 2

Dragon Age


HackSlashSite

Fabryka Snów



Valid HTML 4.0 Transitional

Copyright by www.sacred.pl team 2004-2017
All rights reserved.
Wykonano 3 zapytań do bazy podczas generowania strony.