Serwis Sacred Plus i Podziemia Sacred 2 Sacred 3 Citadel
Sacred Plus i Podziemia

Logowanie
Login:
Hasło:
Zarejestruj się!
Zapomniałem hasła!

Strategie


 Gladiator |  Wampirzyca |  Mag Bitewny |  Leśna elfka |  Mroczny elf |  Serafia |  Krasnolud |  Demonica


Gladiatorska serafia

by: Fire Master
Link do tematu na forum


Wczoraj obiecałem Raen, że napiszę build na serafię, toteż piszę. Jeżeli jednak liczycie na strategię postaci, która rozwala wszystko na swojej drodze - omiń tę strategię i wybierz inną. Jest to przykład postaci korzystającej z ciekawych CA, na wzór typowego glada. Jeżeli nie usnąłeś przy czytaniu tego wstępu, to zapraszam do lektury.

Umiejętności:



a) Władanie bronią (ok. 150 pkt) - wiadomo, zwiększa obrażenia z broni.
b) Koncentracja (ok. 150 pkt) - skraca regen tych CA, z których korzystamy.
c) Tężyzna Fizyczna (100 - 150 pkt) - zwiększa liczbę punktów zdrowia (HP) naszej serafii
d) Blokowanie Ciosów (ok. 100 pkt) - zwiększa obronę naszej postaci
e) Zbroja (100 - 150 pkt) - zwiększa nasze odporności
f) Walka na dwie bronie (1 pkt) - ta serafia - na wzór glada - będzie używała Reginy, więc musimy tę umiejętność wziąć. Po za tym chciałem sztucznie zwiększyć siłę tej postaci.
g) Zwinność (ok. 50 pkt) - zwiększa nasz atak i obronę
h) Dowolna (reszta punktów)

Współczynniki:



Wszystko w Fizyczną Regenerację.

CA:



a) Bojowy Skok (max) - CA ten podobny jest do Ciężkiego Skoku glada, z tą różnicą, że jest o wiele słabszy. W dodatku nie ogłusza mobów. Regen: 1,5 sekundy.
b) Siła wiary (100 run) - zwiększa atak, podobnie jak HC u glada. Regen: poniżej czasu trwania. c) Tańczące Ostrza (1 runa) - będzie dodatkiem, który wywoływać będzie kule.

Itemy:



Set Reginy (pełny). Buckcherry pisał jak można mieć kule ognia, mimo że serafia nie ma umiejętności Władanie Toporem. Przeczytajcie jego strategię to się dowiecie jak. Reszta - wedle uznania.

Co wkuwamy?



Runy i pierścienie z LL - 40% to minimum, jeżeli chcesz ssać (ale to brzmi xD). Przyda się coś co zwiększy obrażenia z kuli. No i można jeszcze ewentualnie wkuć coś co daje krytyk.

Kombosy:



Brak.

Expowiska:



Polecam expić tak gdzie mamy do czynienia z pojedynczymi przeciwnikami, w dodatku niezbyt silnymi czyli np. na południowej części pustyni.

Podobieństwa do Glada:



a) Używanie Skoku.
b) Używanie Reginek.
c) Siła Wiary zwiększa nam atak - tak samo jak HC u glada.
d) Ogólnie rzecz biorąc jest to serafia na walkę, a glad chyba nie jest magiem, czyż nie?


Ciekawostki







Czy wiesz, że maksymalna szybkość ataku postaci to 220?
Drogowskaz
Cenega

Cenega Sklep

Ascaron Fansite

Imperium Diablo

gry RPG, cRPG, recenzja, solucja


Insimilion

Insimilion

Fable

Wiedźmin 2

Dragon Age


HackSlashSite

Fabryka Snów



Valid HTML 4.0 Transitional

Copyright by www.sacred.pl team 2004-2017
All rights reserved.
Wykonano 3 zapytań do bazy podczas generowania strony.