Serwis Sacred Plus i Podziemia Sacred 2 Sacred 3 Citadel
Sacred Plus i Podziemia

Logowanie
Login:
Hasło:
Zarejestruj się!
Zapomniałem hasła!

Strategie


 Gladiator |  Wampirzyca |  Mag Bitewny |  Leśna elfka |  Mroczny elf |  Serafia |  Krasnolud |  Demonica


Bestia Nocy

by: Kalia
Link do tematu na forum


Wampka najłatwiejszą postacią nie jest - nie ma aur czy czarów, którymi mogłaby działać bezkontaktowo (jak Demonka Dyskami czy Glad Zabójczym Spojrzeniem). Nie jest tak silna jak Glad czy szybka jak DE, jednak przy odpowiednim doborze "środków perswazji" potrafi "dogadać się" z większością przeciwników. Poniższy build był wypróbowywany przeze mnie kilkakrotnie - zarówno na SP jak i MP i w obydwu przypadkach sprawdził się. Popróbujcie - może i wam przypadnie do gustu.

Umiejętności:



Władanie bronią - maximum (ew. do czasu gdy więcej niż 2pkt=+1%, chociaż ja podnoszę cały czas)
Wampiryzm - maximum (będziemy biegać za dnia, więc im mniej nas będzie smażyło tym lepiej)
Tężyzna Fizyczna - ok. 1/2 poziomu (przydaje się szczególnie w postaci wampira - powód poniżej)
Zbroja - ok. 1/2 poziomu
Władanie mieczem - 10pkt. (do Aarnuma, ew. na wyższych lvl'ach można więcej jeśli cierpimy na niedobór punktów Ataku)
Zwinność - ok. 1/2 poziomu
Blokowanie ciosów - ok. 1/2 poziomu (z braku tarczy trzeba jakoś Obronę nadrabiać)
Żądza krwi - według uznania, nie musi być dużo

Współczynniki:



Fizyczna regeneracja - po przemianie w wampira wartość Fizycznej i Siły zamienia się miejscami (dop. Shei - tu jest błąd, ponieważ siła nie zamienia się miejscami z fizyczną regenaracją, później zostanie to wyedytowane), do tego dochodzą jeszcze jakieś bonusy, których nie chciało mi się liczyć dokładnie; grunt, że po przemianie Wampka będzie o wiele silniejsza, za to życie może jej odrobinkę spaść (zazwyczaj nie więcej niż kilka procent, choć przy kiepskiej konfiguracji itemków może być gorzej), stąd przydatny może być wysoki poziom Tężyzny

CA:



Przemiana w Wampira - ok. 3/4 poziomu (ale też bez przesady, żeby postać na niskim lvl'u nie usmażyła się za dnia ; ); z tego CA robimy sobie combo 1xPrzemiana i z niego korzystamy gdy chcemy zmienić postać.
Potężne - na niskim lvl'u (do ok.20-30) może być do 2s regeneracji; ok. 50lvl regen nie powinien przekraczać 1s; na poziomie 100 najlepiej trzymać już poniżej 0,5s - wtedy możemy co trzeci cios wyprowadzać Potężne.
Wilczy zew - rozwijamy jak się da, bo wilk to potężna broń w walce (albo dobra osłona odwrotu jeśli musimy wiać ), ale UWAGA! - pilnujemy jego (wilka, nie CA) poziomu!! Nie powinien być wicej niż 50lvl (miara na poziomy złoto/platyna) wyżej niż postać, bo będzie kradł expa!.
Skok Szponów - przydatne w kilku okolicznościach: gdy nie chce nam się szukać przejścia przez np. rzekę, gdy chcemy uciekać (przed grupą lub zostaliśmy "przywiązani") lub na chwilę zaprowadzić względny ład na ekranie (żeby te #$%^& na chwilę przestały biegać - dotyczy głównie walki z magami i latającymi); czasem też gdy mamy ochotę pobawić się dłużej z jakimś potworkiem, możemy go za pomocą Skoku ładnie wykrwawić, a on się nie będzie mógł ruszyć; rozwijamy do czasu gdy zadowala nas promień rażenia.
Nietoperze Strażnicy - żywa ochrona Wampki, a dodatkowo element wprowadzający zamieszanie wśród wrogów i odwracający uwagę od samej postaci; w niektórych przypadkach (np. walka z wyjątkowo wytrzymałym przeciwnikiem lub zadającym duże obrażenia - smoki, golemy itp.) utrzymanie jak najwiekszej ilości Nietoperzy przy życiu jest warunkiem przeżycia postaci; rozwijamy do czasu gdy mamy komplet czterech skrzydlatych ochroniarzy oraz później gdy stwierdzimy, że za szybko padają lub po prostu nie mamy co zrobić z nadmiarem run - wpakowanie ich w to CA nie jest stratą, bo inwestujemy we własną ochronę ; jak ktoś chce, można sobie z tego też zrobić combo 4xNietoperze, nie trzeba wtedy czekać między koljnymi przyzwaniami

Itemki:



Aarnum - nie musi być zakuty pierścieniami, możemy je normalnie założyć na postać, żeby nie traić przy zmianie miecza na wyższy poziom; w początkowych fazach rozwoju (do 50 lvl maxymalnie) polecam raczej chodzić z tarczą i mieczem (np. Recundis, czy unikaty), ponieważ wtedy Obrona może jeszcze nieco szwankować
Relikwie Thorwyna
Naramienniki Męki E'sal Hy-lefa - chyba najlepsze dopełnienie Thorwyna
Diadem Lilithy - może być jako oststni (czwarty) pierścień, ale jeśli znajdziecie coś lepszego, to można zamienić

Taktyka:



W zasadzie wiekszych komplikacji nie przewiduje się: przemieniamy się używając combo 1xPrzemiana, przywołujemy wilka i nietoperze i idziemy robić porządek; z silniejszymi przeciwnikami staramy się walczyć w nocy, bo wiadomo, że w dzień Wampka jest słabsza

Link do postaci:



http://eng.sacred-game.com/charview.php?charId=13938&subsiteid=1

Najczęstsze pytania:



Dlaczego Potężne, a nie Natarcie?
Przyczyna prosta - Potężne jest szybsze, nie zatrzymuje cię praktycznie w miejscu, co przy walce ze smokami czy wielkimi pająkami jest bardzo przydatne. Dodatkowo przy przeliczeniu czasu jaki zajmuje wykonanie każdego CA i obrażeń zadanych w tym czasie, znowu przewaga jest po stronie Potężnego
Czy te Nietoperze to naprawdę nie jest strata run?
Naprawdę - nie jest Mogę powiedzieć, że zdarza mi się, gdy wszystkie cztery są żywe, że nad moją postacię unosi się wielokolumnowy słupek czerwonych cyferek, a życia wcale nie ubywa, wszystko pochłaniają Nietoperze

Ciekawostki







Czy wiesz, że maksymalna szybkość biegania postaci to 220, a na koniu 280?
Drogowskaz
Cenega

Cenega Sklep

Ascaron Fansite

Imperium Diablo

gry RPG, cRPG, recenzja, solucja


Insimilion

Insimilion

Fable

Wiedźmin 2

Dragon Age


HackSlashSite

Fabryka Snów



Valid HTML 4.0 Transitional

Copyright by www.sacred.pl team 2004-2017
All rights reserved.
Wykonano 3 zapytań do bazy podczas generowania strony.