Serwis Sacred Plus i Podziemia Sacred 2 Sacred 3 Citadel
Sacred Plus i Podziemia

Logowanie
Login:
Hasło:
Zarejestruj się!
Zapomniałem hasła!

Strategie


 Gladiator |  Wampirzyca |  Mag Bitewny |  Leśna elfka |  Mroczny elf |  Serafia |  Krasnolud |  Demonica


Odpornościowy mag

by: Fire Master
Link do tematu na forum


1. Umiejętności

a) Znajomość Magii (ok. 100 pkt)
b) Medytacja (ok. 100 pkt)
c) Magia Ognia - właściwie można wziąć tu każdą magię, ale z tą jest najłatwiej i na nią przystosowany jest ten build (ok. 100 pkt)
d) Zwinność (do ok. 60 pkt)
e) Broń Obuchowa (10 pkt)
f) Tężyzna Fizyczna (ok. 130-140 pkt)
g) Dowolna - osobiście polecam wybrać Handel (ile kto chce zainwestować) lub Władanie Mieczem (10 pkt) lub Władanie Bronią (30 pkt)
h) Blokowanie Ciosów (ok. 60-70 pkt)

Dlaczego tak mało w pierwsze trzy umiejętności? Bo czary defensywne będziemy rzucać z komba, natomiast z początku przydadzą nam się do czarów ofensywnych. Szerzej wyjaśnię to w CA.

2. Współczynniki

Z początku (tzn. do czasu zebrania Gungnira)wszystko w Umysłową Regenerację. Potem współczynnik ten będzie zbędny dlatego też inwestujemy w Siłę w celu zwiększenia naszych punktów życia.

3. CA

a) Skóra z Kamienia - max
b) Płonąca Skóra - ok. 100 run
c) Magiczna Tarcza - ok. 100 run
d) Astralna Regeneracja - ok. 25 run (regen - poniżej czasu trwania czaru)
e) Reiki - jeśli znajdziesz to zjedz
f) Spirala Ognia - sporo, ale do czasu znalezienia Gungnira (regen - 5 sekund)
g) Ognie Piekielne - 1 runa, będzie nam potrzebna do aktywowania piorunów z Gungnira (regen - 1 sekunda)

Z początku będziemy korzystać ze Spirali jako czaru ofensywnego. Dlatego wybieramy Znajomość Magii, Medytację i Magię Ognia. W chwili znalezienia pełnego zsoketowanego Gungnira w Spiralę przestajemy inwestować - dlatego też przestajemy inwestować w Znajomość Magii, Medytację i Magię Ognia. Potem walczymy tylko Ogniami Piekielnymi, których regen powinien wynosić 1 sekundę. Mają one wywoływać pioruny z Gungnira (podobną rolę pełniła Światłość u sery Buckcherriego). I jeszcze jedno - tam gdzie nie podałem regenu znaczy, że będziemy używać tego czaru właściwie tylko z komba, toteż regen nie jest nadzwyczajnie istotny.

4. Itemy

Podstawą jest zskoketowany Gungnir. Resztę ekwipunku (zbroje, hełmy itp.) wybieramy w zależności od przeciwników

5. Co wkuwamy?

Runy i pierścienie z LL, którego powinno być ok. 15%. Warto też wkuwać runy i pierścienie z krytykiem, którego powinno być ok. 10-15%. Można też poprosić graczy grających krasnoludami, aby wkuli nam "to coś do wkucia" z MF, tym bardziej, że mag ten wymaga sporo run i większa szansa na ich wypadnięcie zawsze się przyda.

6. Kombosy

a) Skóra z Kamienia + Płonąca Skóra + Magiczna Tarcza + Reiki
b) 4x Spirala (do czasu znalezienia Gungnira)

Ciekawostki







Czy wiesz, że aby pograć sobie w ping-ponga trzeba ukończyć Kampanię Podziemia?
Drogowskaz
Cenega

Cenega Sklep

Ascaron Fansite

Imperium Diablo

gry RPG, cRPG, recenzja, solucja


Insimilion

Insimilion

Fable

Wiedźmin 2

Dragon Age


HackSlashSite

Fabryka Snów



Valid HTML 4.0 Transitional

Copyright by www.sacred.pl team 2004-2017
All rights reserved.
Wykonano 3 zapytań do bazy podczas generowania strony.